Конституція України,
Декларація прав людини,
Конвенція ООН про права дитини,
«Всесвітня Декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей»,
Закон України «Про загальну середню освіту»із змінами 2016 року (ВВР), 1999, № 28, ст.230),
Закон України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 року № 2402-III (ВВР України, 2001, № 30, ст. 142),
Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» від 13.01.2005 року № 2342-IV (із змінами внесеними Законом України від 07.10.2010 року № 2592-V),
Закон України від 15.11.2001 року № 2789- «Про попередження насильства в сім’ї» (ВВР України, 2002 № 10, ст. 70),
Закон України «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю» від 21.06.2001 № 2558-III (редакція станом на 08.10.2016),
Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг»,
Закон України від 18.01.2001 року № 2235- Ш «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (ВВР України, 1991р., № 2011-XII),
Указ президента України від 18 січня 1996 року N 63/96 про Національну програму «Діти України»,
Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (розпорядження КМУ від 14.12.2016 року № 988-р,
Постанова Кабінету міністрів України «Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,
Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 15.08.20011 року № 872,
Постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 111 «Про затвердження Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року»,
Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується у навчальних закладах Міністерства освіти і науки України (наказ МОНУ від 20.05.2001 року № 330),
наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Плану заходів щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року»,
наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Етичного кодексу спеціалістів із соціальної роботи» від 09.09.2005 року № 1965,
наказ Міністерства освіти і науки України «Про вжиття вичерпних заходів, спрямованих на дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх та забезпечення належної роботи соціальних педагогів навчальних закладів» від 23.08.2006 N 631,
наказ Міністерства освіти і науки України «Щодо профілактики злочинності і правопорушень серед дітей, захисту їх прав на освіту» від 29.10.10 року № 1023,
наказ «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах» від 14.06.2006 року № 1983/388/452/221/556/596/106,
лист Міністерства освіти і науки України «Про внесення змін і доповнень до нормативів чисельності практичних психологів та соціальних педагогів навчальних закладів» від 15.06.2004 року № 1/9-324,
лист Міністерства освіти і науки України «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби» від 17.09.2015 року № 1/9-442,
лист Міністерства освіти і науки України «Про здійснення соціально-педагогічного патронажу» від 07.05.2007 року №1/9-263,
лист Міністерства освіти і науки України «Щодо поліпшення превентивного виховання та профілактичної роботи з подолання злочинності серед неповнолітніх» 14.09.2009 року 1/9-632,
постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 15.08.2011 року № 872.
─ підвищення власної психологічної і професійної компетентності, безперервну освіту і самовдосконалення, опанування інноваційними методами і технологіями, надання психологічних і соціальних послуг;
─ інформаційно-методичне забезпечення системи управління освітою (профілактика і усунення факторів негативного впливу в освітньому середовищі на розвиток особистості учнів);
─ психологічне проектування (система психологічних, педагогічних,
соціальних дій щодо створення розвивального освітнього середовища);
─ психологічну експертизу педагогічних інновацій (оцінка відповідності освіти поставленим завданням, віковим і психологічним можливостям учнів);
─ забезпечення якості і доступності психологічних і соціальних послуг (система дій, спрямованих на контроль якості послуг).
1. Розпорядження Президента України від 11.06.2007 № 119 «Про заходи щодо захисту дітей, батьки яких загинули під час виконання службових обов’язків, працівників правоохоронних органів, військовослужбовців, у т. ч. у зоні проведення АТО;
2. Розпорядження Президента України від 23.11.2015 року № 1393 «Про затвердження плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року»;
3. Регіональна «Програма забезпечення публічної безпеки і порядку в Харківській області на 2016-2017 роки»;
4. Державна цільова соціальна програма реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2007 р. № 1242);
5. Міська Комплексна програма «Назустріч дітям» на 2011-2017 роки.
6. Міська програма захисту дітей від жорстокості, насильства та розпусти;
7. Міська програма запобігання дитячій бездоглядності, правопорушенням, жебракуванню;
8. Програма про запобігання поширенню ВІЛ-інфекції/СНІДу в Україні;
9. Обласна програма протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та поширенню наркоманії;
10.Програма патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства;
11.Програма правової освіти Харківської області.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.