Соціальний педагог - Сухацький Петро Петрович

/Files/images/DSCF1349.jpg

Сухацький Петро Петрович має вищу освіту за спеціальністю соціолог, соціальний педагог. Закінчив Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди. Педагогічний стаж-18 років. Кваліфікаційна категорія - вища.

нормативно-правова база діяльності соціального педагога

Конституція України,Декларація прав людини,Конвенція ООН про права дитини,"Всесвітня Декларація про забезпечення виживання, захитсу і розвитку дітей", Закон України "Про освіту" від 023.05.1991 року, Закон україни "Про загальну середню освіту" із змінами 2016 року (ВВР), 1999, №28, ст.230), Закон україни про охорону дитинства" від 26.04.2001 року № 2402-ІІІ (ВВР України, 2001, №30, ст.142), Закон України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування" від 13.01.2005 року № 2342-ІV (із змінами внесненими Законом україни від 07.10.2010 року №2592-V), Закон України № 2789 від 15.11.2001 року "Про попередження насильства в сімї"(ВВР України, 2002 №10, ст. 70),

Соціальний педагог гімназії входить до складу Соціально-психологічної служби (разом із психологом) навчального закладу і безпосередньо підпорядковується адміністративно – керівникові закладу, методично – Міському центру практичної психології і соціальної роботи.

Соціальний педагог керується у своїй роботі Положенням про психологічну службу системи освіти України (наказ Міністерства освіти України за № 127 від 03.05.99 року).

Основними принципами діяльності соціального педагога є законність, дотримання і захист прав дитини, деференційність, системність, індивідуальний підхід, доступність, конфіденційність, відповідальність за дотримання етичних та правових норм.

Основною метою діяльності соціального педагога є створення соціальних умов для життєдіяльності, різнобічного розвитку категорій дітей, захист їх конституційних прав, здійснення соціального супроводу проблемних сімей, рання профілактика злочинності і правопорушень.

/Files/Слайд1.JPG

/Files/Слайд2.JPG

/Files/Слайд3.JPG

/Files/Слайд4.JPG

/Files/Слайд5.JPG

/Files/Слайд6.JPG

/Files/Слайд7.JPG

/Files/Слайд8.JPG

/Files/Слайд9.JPG

/Files/Слайд10.JPG

/Files/Слайд11.JPG

/Files/Слайд12.JPG

Вищезазначену презентацію сформовано за даними 2019 року

Особлива увага у роботі соціального педагога приділяється соціально-педагогічному супроводудітей пільгового контингенту. А саме: дітям-сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям напівиротам, дітям з обмеженими фізичними можливостями, дітям з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, дітям, батьки яких є, або були учасниками бойових дій, дітям внутрішньо-переміщених осіб.

Виявлення та реагування на випадки домашнього насильства. Взаємодія педагогічних працівників з іншими органами та службами у тому числі з батьками

Кiлькiсть переглядiв: 665

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.