Конституція України,Декларація прав людини,Конвенція ООН про права дитини,"Всесвітня Декларація про забезпечення виживання, захитсу і розвитку дітей", Закон України "Про освіту" від 023.05.1991 року, Закон україни "Про загальну середню освіту" із змінами 2016 року (ВВР), 1999, №28, ст.230), Закон україни про охорону дитинства" від 26.04.2001 року № 2402-ІІІ (ВВР України, 2001, №30, ст.142), Закон України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування" від 13.01.2005 року № 2342-ІV (із змінами внесненими Законом україни від 07.10.2010 року №2592-V), Закон України № 2789 від 15.11.2001 року "Про попередження насильства в сімї"(ВВР України, 2002 №10, ст. 70),
Соціальний педагог гімназії входить до складу Соціально-психологічної служби (разом із психологом) навчального закладу і безпосередньо підпорядковується адміністративно – керівникові закладу, методично – Міському центру практичної психології і соціальної роботи.
Соціальний педагог керується у своїй роботі Положенням про психологічну службу системи освіти України (наказ Міністерства освіти України за № 127 від 03.05.99 року).
Основними принципами діяльності соціального педагога є законність, дотримання і захист прав дитини, деференційність, системність, індивідуальний підхід, доступність, конфіденційність, відповідальність за дотримання етичних та правових норм.
Основною метою діяльності соціального педагога є створення соціальних умов для життєдіяльності, різнобічного розвитку категорій дітей, захист їх конституційних прав, здійснення соціального супроводу проблемних сімей, рання профілактика злочинності і правопорушень.
Вищезазначену презентацію сформовано за даними 2019 року
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.